Veelgestelde vragen
Hoe kunnen we je helpen?
Bestellen en bezorgen
Betalen
Garantie en reparatie
Retouren
RodeoDrive giftcard
Wasvoorschriften
Winkels
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Je kunt kiezen uit de volgende bezorgopties: Bezorging bij jou [...]
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wij streven ernaar om je bestelling binnen 2 tot 5 [...]
Wat is de status van mijn bestelling?
De status van je bestelling kun je terug vinden in [...]
Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?
Indien je iets aan je bestelling wilt wijzigen en/of annuleren, [...]
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres?
Ja, dat is mogelijk. Tijdens het plaatsen van je bestelling [...]
Kan ik vanuit het buitenland een bestelling plaatsen?
Het is mogelijk om je bestelling binnen de EU te [...]
Mijn bestelling/artikel is geannuleerd door RodeoDrive, wat nu?
Het komt helaas wel eens voor dat wij een bestelling [...]
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, hoe lossen we dit op?
Oeps, wij hebben een fout gemaakt bij het inpakken van [...]
Er ontbreekt iets aan mijn bestelling. Ontvang ik dit nog?
Het kan zijn dat er nog een pakket onderweg is. [...]
Er zit nog een beveiligingslabel aan een artikel uit mijn bestelling, wat kan ik doen?
Wat vervelend, wij hebben helaas een fout gemaakt met het [...]