Klantenservice2024-04-30T14:48:41+02:00

Veelgestelde vragen

Hoe kunnen we je helpen?

 

Welke bezorgopties kan ik kiezen?2023-11-09T07:19:18+01:00

Je kunt kiezen uit de volgende bezorgopties:

  • Bezorging bij jou thuis met PostNL – gratis verzending vanaf € 100
  • Bezorging in één van onze winkels – gratis
Wat is de levertijd van mijn bestelling?2023-04-25T15:46:10+02:00

Wij streven ernaar om je bestelling binnen 2 tot 5 werkdagen te verzenden.

Het kan zijn dat de items die jij bestelt uit één (of meerdere) van onze winkels moeten komen. Vervolgens wordt je order samengesteld en zorgvuldig verpakt. Doordat de items die jij bestelt niet altijd in ons centraal warehouse liggen, wordt je pakket meestal niet de volgende dag al bij jou thuisbezorgd.

We doen ons best om alle webshop orders zo snel mogelijk te versturen. Alle webshop orders worden verzonden met PostNL. Op het moment dat je pakket onderweg is ontvang je een e-mail met track & trace link.

Mocht je na 7 werkdagen je bestelling nog niet hebben ontvangen, kun je contact opnemen met de klantenservice.

Wat is de status van mijn bestelling?2023-04-25T15:45:55+02:00

De status van je bestelling kun je terug vinden in jouw account onder Bestellingen. De status van de bezorging kun je terug vinden in de track & trace link. Bij vragen kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?2023-04-25T15:45:42+02:00

Indien je iets aan je bestelling wilt wijzigen en/of annuleren, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen jou het best adviseren.

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres?2023-04-25T15:45:25+02:00

Ja, dat is mogelijk. Tijdens het plaatsen van je bestelling kun je een afwijkend bezorg- en factuuradres invullen. Het versturen naar een postbus is niet mogelijk.

Kan ik vanuit het buitenland een bestelling plaatsen?2023-04-25T15:45:09+02:00

Het is mogelijk om je bestelling binnen de EU te verzenden. Staat het gewenste land niet tussen de bezorgopties, neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn bestelling/artikel is geannuleerd door RodeoDrive, wat nu?2023-04-25T15:44:06+02:00

Het komt helaas wel eens voor dat wij een bestelling of artikel moeten annuleren. Als dit gebeurt, ontvang je altijd een e-mail van ons. Zodra er een bestelling/artikel wordt geannuleerd wordt het aankoopbedrag automatisch terugbetaald.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, hoe lossen we dit op?2023-04-25T15:43:43+02:00

Oeps, wij hebben een fout gemaakt bij het inpakken van je bestelling. Neem contact op met onze klantenservice en we lossen het zo snel mogelijk op voor je. Meld een klacht altijd voordat je deze naar ons terugstuurt. Dan kunnen wij een retourlabel voor je in orde maken.

Er ontbreekt iets aan mijn bestelling. Ontvang ik dit nog?2023-04-25T15:43:20+02:00

Het kan zijn dat er nog een pakket onderweg is. Indien deze niet binnen 5 dagen na het plaatsen van de bestelling is geleverd, neem dan contact op met onze klantenservice.

Er zit nog een beveiligingslabel aan een artikel uit mijn bestelling, wat kan ik doen?2023-04-25T15:43:03+02:00

Wat vervelend, wij hebben helaas een fout gemaakt met het verwijderen van het alarmlabel. Neem binnen contact op met onze klantenservice en we lossen het zo snel mogelijk op voor je. Meld een klacht altijd voordat je deze naar ons terugstuurt. Dan kunnen wij een retourlabel voor je in orde maken.

Hoe kan ik mijn online bestelling retourneren?2023-04-25T15:42:46+02:00

Helaas kan het wel eens voorkomen dat een artikel wat besteld is niet naar wens is. Uiteraard mag het dan retour gestuurd worden.

Meld uw retour dan binnen 14 dagen na ontvangst aan via: rodeodriveonlineshop@gmail.com. Vermeld hierin het ordernummer + het artikel wat je retour zend + uw naam.

Verstuur het pakket op eigen kosten op naar Arendstraat 22&24, 4901JK Oosterhout. Vermeld hierbij ook duidelijk het ordernummer + uw naam. Zodra wij het ontvangen hebben, gaan wij er voor zorgen dat het geld retour gestort wordt op uw rekening.

Hoe kan ik mijn winkelaankoop retourneren?2023-04-25T15:42:18+02:00

Ben je niet tevreden over je aankoop in de winkel of is de maat toch niet helemaal juist, dan kun je het item binnen 8 dagen retourneren in één van onze winkels.

Je kunt het item kosteloos retourneren in onze winkel en wij storten het geld terug op je rekening. Let op: bij het retourneren van items uit de sale ontvang je geen geld terug maar een voucher met het aankoopbedrag die te besteden is bij ons in de winkel.

Wat zijn de kosten voor het retourneren van een artikel/bestelling?2023-04-25T15:42:04+02:00

Verstuur het pakket op eigen kosten op naar Arendstraat 22&24, 4901JK Oosterhout. Vermeld hierbij ook duidelijk het ordernummer + uw naam. Zodra wij het ontvangen hebben, gaan wij er voor zorgen dat het geld retour gestort wordt op uw rekening.

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?2023-04-25T15:41:48+02:00

Het volledige aankoopbedrag wordt binnen maximaal 10 werkdagen na ontvangst van de retour teruggestort op je rekening.

Heb je na 10 werkdagen je geld nog niet retour? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn online bestelling retourneren in de winkel?2023-04-25T15:41:33+02:00

Het is mogelijk om je webshop order in onze winkel kosteloos te retourneren. Voor het retourneren in onze winkel geldt dezelfde retourvoorwaarden. Retourneer de artikelen in de winkel zoals je deze hebt ontvangen, inclusief verzendverpakking en ingevuld retourformulier. Belangrijk: vermeld bij retourneren altijd je ordernummer.

 

Kan ik mijn online bestelling ruilen in de winkel?2023-04-25T15:41:19+02:00

Ja dit kan. Neem het artikel mee naar onze winkel en we ruilen het graag voor je om!

Krijg ik de verzendkosten (van orders onder €100) terug na retournering?2023-04-25T15:41:03+02:00

Nee de verzendkosten krijgt u niet terug.

Kan ik mijn artikel ruilen/retourneren na de retourtermijn?2023-04-25T15:40:31+02:00

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Ben je niet in de gelegenheid om binnen de retourtermijn jouw aankoop te retourneren? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat zijn de retourvoorwaarden?2023-04-25T15:40:15+02:00
  • Artikelen moeten met originele verpakking retour gezonden worden
  • Het artikel moet in onbeschadigde staat retour gestuurd worden
  • De aangehechte labels en het prijskaartje van RodeoDrive moeten intact zijn
  • Het artikel is in ongedragen, ongewassen en ongebruikte staat
  • Alle schoenen dienen gepast te worden op een schone ondergrond totdat je zeker bent van je aankoop
  • Schoenen dienen geretourneerd te worden in de originele, onbeschadigde schoenendoos
  • Tassen en accessoires dienen geretourneerd te worden inclusief de eventuele bijgesloten kaartjes, dustbag en overige extra bijgeleverde items
  • Zwemkleding dient altijd gepast te worden over eigen ondergoed
  • Ondergoed kan niet gepast worden aangezien het alleen in de originele verpakking retour gestuurd mag worden
  • Mondkapjes kunnen om veiligheidsredenen niet geretourneerd worden na opening van de plastic verpakking
  • Sommige items hebben een label met “retourneren is alleen mogelijk met aangehecht label”. Indien dit label kapot of niet aanwezig is, wordt de retour niet geaccepteerd.
Let op: geretourneerde items die niet voldoen aan de retourvoorwaarden mogen geweigerd worden door RodeoDrive en worden teruggestuurd naar de klant. De kosten hiervan zijn voor rekening van de klant.
Wat is de retourtermijn?2023-04-25T15:18:57+02:00

De retourtermijn bedraagt 14 dagen na ontvangst.

Kan ik met een cadeaukaart betalen?2023-04-25T15:39:57+02:00

In onze winkel kun je betalen met onze eigen RodeoDrive cadeaukaart.

Kan ik achteraf betalen?2023-04-25T15:38:36+02:00

Nee, het is niet mogelijk om achteraf te betalen.

Hoe krijg ik mijn aankoopbedrag terug na retournering?2023-04-25T15:38:22+02:00

Het aankoopbedrag wordt binnen maximaal 10 werkdagen na ontvangst van de retour teruggestort op je rekening. Wij retourneren het bedrag altijd op dezelfde manier als de betaalmethode. Heb je na 10 werkdagen je geld nog niet retour? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Welke betaalmethoden kan ik online gebruiken?2023-04-25T15:19:27+02:00

In onze webshop kan je met de volgende betaalmethoden betalen:

  • iDeal – met iDeal kun je betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van jouw eigen bank
  • CreditCard – Je kunt betalen met MasterCard, VISA en American Express
Welke betaalmethoden kan ik in de winkel gebruiken?2023-04-25T15:19:14+02:00

In onze winkel kan je met de volgende betaalmethoden betalen:

  • Betaalpas
  • CreditCard
  • Contant
  • RodeoDrive bonuspunten
  • RodeoDrive cadeaukaart
Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkels?2023-04-25T15:39:42+02:00

Ja, het is mogelijk om jouw bestelling kosteloos op te halen onze winkel. Tijdens het plaatsen van je bestelling in onze webshop kun je hiervoor kiezen.

Wat is de openingstijd van de winkel?2023-04-25T15:38:08+02:00

Maandag:        13:00 – 18:00

Dinsdag:          10:00 – 18:00

Woensdag:      10:00 – 18:00

Donderdag:     10:00 – 18:00

Vrijdag:            10:00 – 21:00

Zaterdag:         10:00 – 17:00

(koop)zondag 12:00 – 17:00

Waar is Rodeo Drive gevestigd?2023-04-25T15:37:51+02:00

Onze winkel is gevestigd in Oosterhout (nb)

Arendstraat 22 + 24, 4901JK

Hoe lang heb ik garantie?2023-04-25T15:39:27+02:00

Op alle artikelen geldt een garantie. Wel verschilt de garantietermijn per merk en per artikel. Wil je weten wat de garantietermijn van je artikel is? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Het artikel is beschadigd/vuil bezorgd, hoe lossen we dit op?2023-04-25T15:37:35+02:00

Onze excuses, wij lossen het graag voor je op. Neem na levering contact op met onze klantenservice, zodat wij zo snel mogelijk een passende oplossing kunnen aanbieden.

Meld een klacht altijd voordat je deze naar ons terugstuurt. Dan kunnen wij op zoek gaan naar een passende oplossing en eventueel een retourlabel voor je in orde maken.
Wat is de status van mijn klacht/reparatie?2023-04-25T15:37:21+02:00

Wij houden je te allen tijde op de hoogte van de status van je klacht. Mocht je toch vragen hebben, kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Ik heb een klacht over een artikel, wat kan ik doen?2023-04-25T15:37:06+02:00

Oeps, dit lossen we graag voor je op. Neem contact op met onze klantenservice en we zullen zo snel mogelijk op zoek gaan naar een passende oplossing. Houd je factuur en ordernummer bij de hand dan kunnen we je zo snel mogelijk verder helpen.

Meld een klacht altijd voordat je deze naar ons terugstuurt. Dan kunnen wij op zoek gaan naar een passende oplossing en eventueel een retourlabel voor je in orde maken.
Wat is het saldo van mijn RodeoDrive Giftcard?2023-04-25T15:39:12+02:00

Het huidige saldo van jouw RodeoDrive Giftcard staat vermeldt op de giftcard.

Waar kan ik de RodeoDrive Giftcard verzilveren?2023-04-25T15:20:01+02:00

De RodeoDrive Giftcard is te verzilveren op het gehele assortiment, in onze winkel. Let op: de RodeoDrive Giftcard is niet in te wisselen via onze webshop.

Waar is de RodeoDrive Giftcard te verkrijgen?2023-04-25T15:19:43+02:00

De RodeoDrive giftcard is te verkrijgen in onze winkel en via onze webshop. De RodeoDrive Giftcard is verkrijgbaar in elk gewenst bedrag. In de webshop vind je de RodeoDrive Giftcard in een aantal standaard bedragen.

Hoe was ik mijn zijde kleding?2023-04-25T15:38:56+02:00

Was zijde met een speciaal zijdewasmiddel, bij voorkeur met een snelle handwas. Het zijde kledingstuk niet wringen, wrijven en niet centrifugeren. Laat zijde nooit weken in het water. Strijk het licht vochtige zijde kledingstuk aan de binnenkant met een lauwe strijkbout. Strijk zijden kledingstukken altijd binnenste buiten.

  • Bestellen en bezorgen

  • Betalen

  • Garantie en reparatie

  • Retouren

  • RodeoDrive giftcard

  • Wasvoorschriften

  • Winkels

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Je kunt kiezen uit de volgende bezorgopties: Bezorging bij jou […]

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven ernaar om je bestelling binnen 2 tot 5 […]

Wat is de status van mijn bestelling?

De status van je bestelling kun je terug vinden in […]

Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?

Indien je iets aan je bestelling wilt wijzigen en/of annuleren, […]

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres?

Ja, dat is mogelijk. Tijdens het plaatsen van je bestelling […]

Kan ik vanuit het buitenland een bestelling plaatsen?

Het is mogelijk om je bestelling binnen de EU te […]

Mijn bestelling/artikel is geannuleerd door RodeoDrive, wat nu?

Het komt helaas wel eens voor dat wij een bestelling […]

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, hoe lossen we dit op?

Oeps, wij hebben een fout gemaakt bij het inpakken van […]

Er ontbreekt iets aan mijn bestelling. Ontvang ik dit nog?

Het kan zijn dat er nog een pakket onderweg is. […]

Er zit nog een beveiligingslabel aan een artikel uit mijn bestelling, wat kan ik doen?

Wat vervelend, wij hebben helaas een fout gemaakt met het […]

Kan ik met een cadeaukaart betalen?

In onze winkel kun je betalen met onze eigen RodeoDrive […]

Kan ik achteraf betalen?

Nee, het is niet mogelijk om achteraf te betalen.

Hoe krijg ik mijn aankoopbedrag terug na retournering?

Het aankoopbedrag wordt binnen maximaal 10 werkdagen na ontvangst van […]

Welke betaalmethoden kan ik online gebruiken?

In onze webshop kan je met de volgende betaalmethoden betalen: […]

Welke betaalmethoden kan ik in de winkel gebruiken?

In onze winkel kan je met de volgende betaalmethoden betalen: […]

Hoe lang heb ik garantie?

Op alle artikelen geldt een garantie. Wel verschilt de garantietermijn […]

Het artikel is beschadigd/vuil bezorgd, hoe lossen we dit op?

Onze excuses, wij lossen het graag voor je op. Neem […]

Wat is de status van mijn klacht/reparatie?

Wij houden je te allen tijde op de hoogte van […]

Ik heb een klacht over een artikel, wat kan ik doen?

Oeps, dit lossen we graag voor je op. Neem contact […]

Hoe kan ik mijn online bestelling retourneren?

Helaas kan het wel eens voorkomen dat een artikel wat […]

Hoe kan ik mijn winkelaankoop retourneren?

Ben je niet tevreden over je aankoop in de winkel […]

Wat zijn de kosten voor het retourneren van een artikel/bestelling?

Verstuur het pakket op eigen kosten op naar Arendstraat 22&24, […]

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

Het volledige aankoopbedrag wordt binnen maximaal 10 werkdagen na ontvangst […]

Kan ik mijn online bestelling retourneren in de winkel?

Het is mogelijk om je webshop order in onze winkel […]

Kan ik mijn online bestelling ruilen in de winkel?

Ja dit kan. Neem het artikel mee naar onze winkel […]

Krijg ik de verzendkosten (van orders onder €100) terug na retournering?

Nee de verzendkosten krijgt u niet terug.

Kan ik mijn artikel ruilen/retourneren na de retourtermijn?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Ben je niet in […]

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Artikelen moeten met originele verpakking retour gezonden worden Het artikel […]

Wat is de retourtermijn?

De retourtermijn bedraagt 14 dagen na ontvangst.

Wat is het saldo van mijn RodeoDrive Giftcard?

Het huidige saldo van jouw RodeoDrive Giftcard staat vermeldt op […]

Waar kan ik de RodeoDrive Giftcard verzilveren?

De RodeoDrive Giftcard is te verzilveren op het gehele assortiment, […]

Waar is de RodeoDrive Giftcard te verkrijgen?

De RodeoDrive giftcard is te verkrijgen in onze winkel en […]

Hoe was ik mijn zijde kleding?

Was zijde met een speciaal zijdewasmiddel, bij voorkeur met een […]

Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkels?

Ja, het is mogelijk om jouw bestelling kosteloos op te […]

Wat is de openingstijd van de winkel?

Maandag:        13:00 – 18:00 Dinsdag:      […]

Waar is Rodeo Drive gevestigd?

Onze winkel is gevestigd in Oosterhout (nb) Arendstraat 22 + […]

Ga naar de bovenkant